reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Július Binder

Július Binder

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Meinen Tod lobe ich euch, den freien Tod, der mir kommt, weil ich will. Frei zum Tode und frei im Tode, ein heiliger Nein-sager, wenn es nicht Zeit mehr ist zum Ja: also versteht er sich auf Tod und Leben. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

V zlosti

Július Binder

V zlosti

Sedenie - všivavá pohovka. svietia jej vlasy jak žiarovka. Vezmi moje presvedčenie, nájdi v ňom už zaľúbenie! Tečie zo mňa riava zlosti, už tak bolo v minulosti. Riakňava zdola sa vydrala, ženie ma žiarivá páľava. Pravdivo jej pustím žilou, dobíjam sa do nej silou. Deriem jej popritom slabiny, robím to fakticky bez viny. Pach mäsa, krvi, samoty, zalieza do svojej ulity. Roztrieštim jej možno kosti, možno bolo toho dosti. Prikladám jej pijavice na to zbité, modré líce. Zničil som jej krehkú dušu, Nakresli si novú, hrubšiu!

  • 19. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu